środa, 26 maja 2010

Abstracion.

Witajcie kochani.

Tak. Z tej strony, abstracion. Postanowiłam założyć bloga. Właśnie tutaj skupię wszystko co chciałabym Wam przekazać.
Tutaj będę odpowiadać na Wasze pytania odnośnie mnie samej : ). Właśnie tutaj będę pomagać Wam w ramach możliwości w problemach z którymi sobie radzicie, bądź zwyczajnie chcielibyście zaczerpnąć porady : )). Ah. no i proponować o czym powinny być moje nowe wpisy, bądź o czym chciałybyście poczytać : ). Właśnie na tym blogu, będzie się działo dosłownie wszystko! : D.
Wydaje mi się, że tak będzie wygodniej zarówno dla mnie jak i dla Was.
Piszcie co sądzicie na ten temat i jak podoba Wam się mój pomysł, o ile wgl. się podoba : )).

Właśnie tutaj chciałabym, żebyście pisali o swoich problemach, które będę rozwiązywać w pisanych przeze mnie postach. Będę odpowiadać w nich na zadawane przez Was pytania i oczywiście dodawać moje wpisy.

Na blogu na pewno pojawi się wkrótce dużo więcej. Może umieszczę również swoje zdjęcia : ).

Zapraszam do komentowania i pisania co o tym myślicie, co powinnam tutaj umieścić, bądź co chciałybyście, aby dodała : >.

Dziękuję za środowy VideoCzat. Jesteście genialne. Kocham Was! :*

21 komentarzy:

  1. Życze powodzenia w prowadzeniu bolga jesteś genialna :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł jest fenomenalny. :*
    +, to Ty na tym zdjęciu po lewo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jesteś boska ! ja Cie uwielbiam bardzooo <33 i życzę powodzenia :* będę czytać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny.;)
    Już Ci mówiłam, że będę systematyczną czytelniczką. ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem ten blog to świetny pomysł ;)
    poza tym masz genialne wpisy na moblo ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. kochanie , tu ja .. ta chora wcześniej ransiakul . xdd cholernie się cieszę , że założyłaś tego bloga boska nasza Ty :-* .
    napisałaś , że możemy powiedzieć o czym chciałybyśmy poczytać , prawda ? * , *
    mam prośbę .. chociaż wspominałaś , że nigdy tego nie próbowałaś .. mogłabyś napisać coś o samookaleczeniu się ? no wiesz , dziewczyna tnie się przez nieodwzajemnioną miłość .. będę wdzięczna i czujnie będę śledziła tego bloga : > :-***

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobry pomysł . :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. łuhuu. ;* genialny pomysł. powodzenia, abstacion. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. noooo,teraz to będziemy miały full wypas,z Abstracion cały czas xdd:)
    Ależ się ciesze,z tego bloga :**

    Anylkaa ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj, nareszcie blog ;*
    a co do nowych wpisów,
    to miałabym wielką prośbę, żebyś napisała o dziewczynie i nadchodzących wakacjach. O tym, że ze szkoły odchodzi chłopak, który od dobrych 2 lat jest dla niej całym światem, strasznie go kocha. Niestety historia bez heppy end'u, za to bardzo smutna.. Krótko mówiąc on ma ją gdzieś, ona go kocha i się nie zanosi żeby przestała. Ale ona go już najprawdopodobniej nigdy więcej nie zobaczy. 18 dni, i 'sens' jej życia, dla którego już jest nikim odejdzie. Proszę napisz o tym, bo ta dziewczyna to ja i przestaje sobie już radzić. Chciałabym żebyś to była ty, bo jesteś niezwykła i niesamowita, mam nadzieję że jesteś tego świadom ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś coś napisać o przyjaciołach?

    OdpowiedzUsuń
  12. można do Ciebie napisać jakoś prywatnie?

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie.. chciałam się zapytać czy można się skontaktować z Tobą jakoś prywatnie ? ;> <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo uderzające teksty , oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) podziwiam talentu pisarskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo zależy mi żeby z Tobą pogadać... ale jestem zbyt nieśmiała aby opisać tutaj moją historię... podaje Ci więc mój adres email i mam nadzieję, że się odezwiesz.. ;] deecee2@onet.pl pozdrawiam.

    P.S Twoje teksty są naprawdę świetne i nie raz się przy nich wzruszyłam ! <3 ubóstwiam Cię za nie ! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam 15 lat i jeszcze tak na poważnie nigdy nie miałam chłopaka..Jeśli chodzi o mój wygląd to wg koleżanek i kolegów jestem uważana za najładniejsza z klasy ( tak słyszałam ;) Gdy gdzieś wychodzę to bardzo często 'czuje' wzrok chłopaków na mnie. mimo tego nie mam chłopaka. Moze problem tkwi we mnie. Moze jestem za bardzo wymagająca. :(( Myślę, że jestem dziewczyną jak każda inna w moim wieku z marzeniami i jakimiś swoimi założeniami.Niestety nie uczęszczam na żadne zajęcia dodatkowe (a może to błąd) . Niektórzy uważają, ze jeszcze jest czas ale ja pragnę mieć kogoś bliskiego..
    Osobiście bardzo nie lubię kiedy to dziewczyna ugania się za chłopakiem, może i jestem staroświecka ale myślę , ze to oni powinni robić pierwszy krok.
    Droga abstracion proszę o pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś genialna ;* podziwiam Cię ;**

    napisałaś, że możemy pisać o swoich problemach i właśnie ja chciałabym się paradzić, może pożalić.

    mam chłopaka, jest od starszy ode mnie o 3 lata (ja mam 15) zaczeło się tak, że napoczątku pomylił mnie na jednej z imprez z siostrą i dlatego zaczął pisać ze mną. Pisaliśmy dość długo (kilka miesięcy) po pewnym czasie się w nim zakochałam. Jednak moi znajomi uważali, że to taki podrywacz, że on do każdej tak i wgl. Ale ja nie mogłam się z tym pogodzić. Spotykaliśmy się, stał się dla mnie kimś ważnym. Wkrótce zaczełam z nim chodzić, ale do tej pory jak moi znajomi dowiadują się, że nim chodzę, mówią, że jestem głupia i takie tam komentarze lecą ;/ mam tego dość. Ja go kocham, ale moi znajomi nie przepadają za nim. Jak myślisz co mam zrobić.? Bo kiedys rzeczywiście taki był, że latał za każdą ale teraz się zmienił... Pomożesz.?

    OdpowiedzUsuń
  18. jejuu . <3

    poryczałam się . ;(

    Świetne to jest .
    matko, Ty powinnaś książkę napisać <3.
    Cudownaa ;**.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć! . Systematycznie czytam twoje wpisy na moblo . powyżej napisałaś , iż możemy napisać, cytuje "o czym chciałybyście poczytać" .Więc w moim i w moich przyjaciółkach imieniu chętnie chciałybyśmy poczytać o jakiej zranionej miłości, o odkochaniu...
    Z góry dziękujemy i życzymy dalszych sukcesów w prowadzeniu blooga . :) .

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie, można by było prosić o GG ? chciałabym z Tb popisać o tym wszystkim co pisałaś , bo twierdza iż masz wielką rację .

    OdpowiedzUsuń