środa, 2 czerwca 2010

Cześć, cudowne!

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze. Nawet nie wiecie ile radości mi to sprawia i jak bardzo motywuje do dalszego pisania. Dziękuję Wam, że jesteście. Bardzo Wam dziękuję.

Piszecie do mnie z prośbą o pomoc z czego niezmiernie się cieszę : ).
Staram się każdej z Was odpisywać i w ramach możliwość pomagać. Przepraszam, że czasem odpowiedź zajmuje mi trochę czasu, ale teraz jest koniec roku szkolnego i taki nawał materiału, że porażka.
Jednak wiem, że nie wszystkie chcą pisać o swoich problemach publicznie.
Właśnie dlatego założyłam e-maila, na który możecie pisać. Zamiast na formspringu czy gg, jak do tej pory. Jest on następujący ; abstrracion@o2.pl
Z miłą chęcią pomogę, jeżeli tylko będę w stanie.

Wpisy na 'zamówienie' o które prosiłyście pod poprzednią notką, zostają na bieżąco dodawane na moblo. Ale obiecuję je zamieścić również tutaj na blogu w najbliższym czasie.

Ah. i mam jeszcze prośbę. Może któraś z Was zna się na grafice komputerowej?
Potrafiła by zrobić dla mnie jakiś ciekawy na główek w photoshopie czy innym, programie? Jeżeli któraś byłaby w stanie mi pomóc to proszę napiszcie o tym w komentarzu.

Kilka osób pytało mnie o ponowienie VideoCzatu. Zastanawiam się na tym intensywnie.
: D. Myślałam o nadchodzącym piątku. (tj. 4 czerwca). Tylko nie wiem, czy właściwie jest sens, robienia go po raz kolejny (?). Napiszcie czy Wam odpowiada taki termin i czy ewentualnie zamierzacie się pojawić? : )).

Dodam jeszcze od siebie, że faceci to sukinsyny, za przeproszeniem. Jestem straszna i podła bo uogólniam, ale wszyscy są tacy sami! Nie. Nie jestem jakąś desperatką, ale z każdym nowo poznanym facetem moja reguła się potwierdza. Nawet jeżeli na początku myślę, że jest inny. I taki apel do Was wszystkich (bo raczej, każda z Was jest płci żeńskiej : )) nie dawajmy się im wykorzystywać. Ja wiem, że uczucia robią i swoje i skoczyłybyśmy dla nich nawet w ogień, pomimo tego jak nas traktują, ale nie dajmy się. Nie pozwólmy mieć nad sobą władzy. Nie dawajmy się wykorzystywać tylko dla tego, że obiecują nam jakąś plastikową miłość w formie obmacywania.
SZACUNEK DLA SAMEJ SIEBIE NA PIERWSZYM MIEJSCU, DZIEWCZĘTA! Bardzo Was proszę.
Błagam, wręcz.


P.S. Kocham Cię Irresolute, też. : *

13 komentarzy:

  1. ja mogłabym zrobić dla Ciebie nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Na początku chciałabym powiedzieć, że to co piszesz jest piękne. Chciałabym, abyś udzieliła mi pewnej rady. Mój problem polega na tym, że od 9 miesięcy kocham chłopaka, który jest dla mnie wszystkim. Niestety on nie wie o moich uczuciach.. i to jest dziwne gdyż dużo osób zauważa, że czuję coś do tego chłopaka. Musze powiedzieć, że mimo mich starań, strasznie oddzieliliśmy się od siebie. Kiedyś było inaczej, byliśmy wspaniałymi przyjaciółmi, uwielbialiśmy ze sobą rozmawiać godzinami na gg, pisaliśmy sms'y. Tak naprawdę nie wiem dlaczego on przestał do mnie pisać. w ogóle ostatnio mnie nie zauważa. a ja nie lubię pierwsza pisać, czuję, że się narzucam. Kilkakrotnie chciałam się z nim spotkać, porozmawiać. Ale gdy w końcu go zobaczyłam nie miałam odwagi powiedzieć mu nawet "Cześć" i tak jest cały czas.. Co mam robić ?! Czy to ma jakiś sens ?! ... naprawdę go kocham i trudno jest mi się odkochać w tak "fajnym" chłopaku... Pomóż !  a co do VideoCzatu oczywiście wpadnę. Pozdrawiam ; *********** !

    OdpowiedzUsuń
  3. witam :) Bardzo fajny pomysł miałaś z tym blogiem. Odnośnie tego co piszesz o facetach to powiem Ci,że masz świętą racje, niestety;/ wszyscy faceci są tacy sami, a my kobiety nie możemy dać się wykorzystywać. Wszystkie musimy to sobie wreszcie uświadomić, bo co to kur*a. ma być,że ci frajerzy będą nas wiecznie robić w chu*ja a my jak te biedne sierotki marysie będziemy siedzieć w domu i płakać w poduszke. o nie! Trzeba się bawić nimi i dawać im nauczke:) Ja tam osobiście nie wyobrażam sobie bez nich życia :P ale obiecałam sobie kiedyś,że nigdy już żaden mnie nie zrani i tego sie trzyma:) nie ten, to następny, nie teraz to kiedyś..:) trzymam kciuki za wszystkie wasze złamane serduszka, ale pamiętajcie, nie dajcie sie zwariować bo czasem nie warto :) Powodzenia w prowadzeniu bloga :) oczywiście będę go uważnie śledzić :)sama chętnie bym was prosiła o pomoc ale ja mam problem z wyborem studiów a nie z miłością więc chyba mi nie pomożecie :( pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 69mm
    chciałabym żeby chociaż raz chłopacy przez nas tak cierpieli jak my przez nich.

    bardzo się ciesze, że założyłaś bloga ;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na ten videoczat ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. jasna cholera. uwielbiam Cię, jesteś wspaniała! odezwę się na gadu, bo owszem, mam kurwa problem. dziękuję Ci, że jesteś. że piszesz. że odnajduję w każdym Twoim słowie siebie. jesteś niesamowita.

    videoczat.. miałabyś dziś czas?

    a no. i jesteś prześliczna! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej Cię kocham, serio. każdą rozmowę, każde słowo. : *

    OdpowiedzUsuń
  8. a mogę prosić o twoje gadu? bo chciała bym pogadać z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. albo napisz do mnie na gadu gadu jak będziesz miała czas ;)
    3499949 mój numer ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się dosyć znam na grafice komputerowej. w razie co to kontakt na moblo.pl/profile/befree :)
    plus, dodam, że jesteś śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo tak dobrze powiedziane: nie dawajmy się im wykorzystywać. jesteś świetna w tym co robisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak tak ! jesteś najlepsza ! ja Cię uwielbiam :* jutro oczywiście jeśli będę w domuu to nie przepuszczę takiej okazji i wpadnę na czat :) w najbliższym czasie pewnie napisze do Ciebie na pocztę . ponieważ mam multum problemów . a ludzie których znam oczywiście mówią to samo , wszyscy . chciałabym znać Twoje zdanie ;* ale to za jakiś czas :* pozdrawiam Cię serdecznie :)) ! :**

    OdpowiedzUsuń
  13. witam Cię, Twoje wpisy na moblo są po prostu zabójcze. również mam problem ze swoim chłopakiem. napiszę do Ciebie, bo już sobie sama nie radzę, a przyjaciele mówią to samo, nie wiem co mam robić, a uważam, że jesteś najbardziej odpowiednią osobą, bo jesteś z zewnątrz i będziesz patrzeć subiektywnie.
    i pozdrawiam. niesamowita jesteś!

    OdpowiedzUsuń